Qui som

Actiescola vam començar a funcionar com a societat limitada el 1995 buscant i obrint-nos a totes aquelles activitats per a infants i joves que no es regulaven des de l’escola.

És a partir d’aquí que l’oferta d’Actiescola va creixent en funció de la demanda: visites guiades a museus, festes temàtiques, menjadors escolars, activitats extraescolars, tallers d’integració per a discapacitats, tallers d’integració cultural, animadors per a geriàtrics, acompanyaments a transport escolar, tallers per a cases de colònies, gimcanes educatives i culturals, aules-taller d’escolarització externa per a IES, casals d’estiu, casals de Nadal, casals de Setmana Santa, etc.

Actualment formem Actiescola una seixantena de persones, treballem per una quarentena de clients i estem presents a trenta poblacions de les comarques gironines. A més, continuem creixent curs rera curs!

Quan ens plantegem la gestió d’una activitat de lleure, tendim a pensar amb quelcom que té molt a veure amb el voluntariat, amb feines eventuals, amb manca de responsabilitat, amb poca professionalitat... Certament, una part del lleure de vegades ha estat força lligat a això, però cada vegada més sorgeixen estructures que van donant seriositat i professionalitat al món de l’educació no formal. És en aquest marc on vam néixer Actiescola, una societat sorgida de la necessitat de donar cobertura legal i laboral a un món que encara ara té massa buits per omplir.

A Actiescola ens dediquem a omplir aquests buits i per això oferim serveis educatius de tot tipus: casals, extraescolars, monitors de menjador, monitors de transport, serveis socials, guies... t'ho perdràs?