Educació

Serveis relacionats amb l'educació formal i en el lleure.

Els inicis d'Actiescola van ser clarament relacionats amb l'educació. En el nucli fundacional èrem una colla de mestres amb la intenció d'oferir uns serveis a escoles i instituts que crèiem que no existien. Aquesta vocació educativa ha impregnat sempre les nostres accions, manera de funcionar i intencionalitats. Tot i haver diversificat els serveis en funció de les necessitats i noves propostes, sempre tenim present que som un entitat educativa. No ens en podem ni volem deslliurar!

Dins les activitats educatives n'hi ha d'educació més formal, que són aquelles relacionades amb el currículum escolar o amb l'ensenyament en certa manera reglat:

- Formació per adults

- Suport al graduat escolar de secundària

- Unitats d'escolarització compartida

- Tallers de suport escolar: tant d'organització escolar, com d'estudi i deures

D'altres activitats tenen una finalitat més lúdica, sense perdre mai l'horitzó educatiu en tot allò que fem. Són aquelles activitats que relacionem més directament amb el lleure educatiu:

- Casals en període de vacances escolars

- Activitats extraescolars

- Tallers temàtics: fanalet de reis, taller de nadal, taller de reciclatge, setmana de la mobilitat...

- Fires i festes: organitzem jocs tradicionals per festes medievals, jocs amb aigua i sabó per festes d'estiu... adaptem els nostres serveis a les vostres necessitats